Articles (مقالات)
مردانی که زنان چاق دوست دارند

مردانی که زنان چاق دوست دارند

 امروزه احاد بشری درفضای اجتماعی بسر میبرند که در آن فرهنگ لاغر محوری از اعتباری گزاف برخوردار بوده ملاک چذابیت بدنی و متعاقباً مقبولیت جنسی افراد علی الخصوص بانوان بر اساس فاکتور وزن مورد ارزیابی قرار میگیرد. بدین لحاظ کلیه متد های تغذیبه ای و الگو های سبک زندگی که از طریق رسانه ها در اختیار آنان قرار داده میشوند با هدف بزرگ کاهش وزن طراحی و تبلیغ میگردند. جالب است بدانید که  ذائقه جنسی برخی مردان با تب شایع ” استخوانی دوستی ” همخوانی نداشته و اینبار زنانی که دارای اضافه وزن هستند از جاذبیت جنسی برخوردار میگردند.  ” چابی چیسر ” یا ” فربه پسندی ” اصطلاحی است که به افرادی که از روبت شریک جنسی چاق دچار برانگیختگی جنسی میگردند اطلاق میگردد.

“بیچ و فورد  ” دو انسان شناسی که سالها به شناخت الگوهای مختلف رفتار جنسی در جوامع بشری پرداخته اند معتقدند که ” هیچگاه یک الگوی واحد رفتار جنسی برای همه افراد از کارآیی برخوردار نمیباشد ” در میان مردان جامعه  ” سیریونو” از  ” بولیوی شرقی ” تعداد کثیری به زنان چاق نمره جذابیت جنسی  بهتری میدهند تا زنان لاغر . این مردان معتقدند :” یک زن در کنار فاکتور جوانی ، باید چاق باشد تا شریک جنسی مطلوبی قلمداد گردد، این زن باید از باسنی فربه ،  سینه ایی خوش فرم و چربی های زیاد در ناحیه الت تناسی بهره مند باشد.” نکیدا ” اصطلاحی است که در این جوامع به زنانی که دارای آلت تناسلی فربه میباشند اطلاق میگردد که  امتیازی بس ارزنده  که  پیش بینی میگردد تنها زنان چاق  بیشتر از آن بهره مند باشند. در  شناخت علل روانشناختی فربه دوستی در این دست جوامع میتوان به مقوله  ” تشخص نمایی ”  اشاره کرد . بدین معنا که زنان چاق یعنی زنانی سالم و مرفه که میزان حچم چربی ها معرف تغذیه خوب و وافر این افراد میتواند باشد از سویی  حضور زن چاق در کنار مرد به معنای تمکن خوب مالی مرد  تعبیر میگردد که توانسته   تامین گری ماهر در امر هزینه های خوراکی باشد  لذا ارج و اعتبار مندی او را به در نظر سایرین و افراد دیگر جامعه  دو چندان میگردد. از سویی  در برخی قبایل افریقایی وقتی دختران به سن ازدواج میرسند به مزارع به خصوصی فرستاده میشوند تا فرایند  افزایش سایز بدن روی انها عملی شده شانس ازدواج  در آنها بالا رفته  با بدن های قارچی شکل به منزل شوهر فرستاده شوند.

در بررسی علل انگیزشی اشتیاق وافر به برقراری رابطه جنسی تنها با افراد فربه ، نقش عوامل برانگیزاننده جنسی که گاه در غالب” فتیش ” خود نمایی میکنند را نباید از خاطر برد. در میان مردانی که خود را ” فت فتیش ” لغب میدهند برانگیختگی جنسی  حاصله از رویت زنان چاق  اینگونه وصف شده است : ”  دیدن یک بدن بزرگ که چون کوهی از گوشت بر روی بستر قرار گرفته و لایه های چربی از قسمتهای بین رانها و بازوها بیرون زده فکر فرو رفتن در این بالش نرم و پر عمق بسیار جذاب و برانگیزاننده است      ” زنان بزرگ زیبا  ” یا اختصاراً  ” بی بی دبلیو ” طبقه بندی مشهور دیگری است که  انحصاراً به  زنان فربه اشاره داشته  از اضافه وزن آنان با صفت زیبا یاد میگردد . این نام  اولین بار از سوی  “کارل شا  ” بکار گرفته شد که عنوان مجله ایشان در سال 1979    گردیده متمرکز بر عکس و داستان و موضوعات مربوط به زنان فربه میبود.لیکن استفاده از این اصطلاح صرفاً محدود به خوانندگان این مجله نشد و امروزه حتی زنان فربه که نام مجله ” زنان بزرگ زیبا ” را هم نشنیده اند از این عبارت برای معرفی خود استفاده میکنند. بسیاری از وب سایت ، وبلاگ و گرد هم آیی هایی به  منظور انعکاس بازخورد مثبت نسبت به موضوع چاقی حول محور آشتی بودن با مقوله وزن و مقبولیت آن تاسیس یا دائر گشته اند که اساساً با ذهنیت شابع فرهنگ ” لاغری دوستی ” عناد ورزیده مردم را دعوت به اتخاذ نگاه مثبت تر به آن میکنند.

داستان بدن های چاق سکسی در همینجا خاتمه پیدا نمیکند چرا که تنها رویت بدن های فربه زنان نیست که در برخی مردان تولید برانگیختگی جنسی میکند بلکه فرایند غذا دادن و چاق کردن زن نیز از علاقه مندی های جنسی دسته  دیگری از انان به شمار میرود از این رو در طبقه بندی سلایق جنسی ، عنوان دیگری که خود نمایی میکند مقوله ” فیدریسم ” است. منظور از فیدرسیم پدیده است که در آن فرد از فکر گذاشتن  غذا در دهان شریک جنسی و یا عمل به آن  دچار برانگیختگی جنسی میگردد.  ( دکتر فری و دکتر واسی  از دانشگاه لتبریج کانادا ) . در این راستا هدف نهایی فرد  ، چاق کردن شریک جنسی منظور میگردد که ضمن آن فرد از مشاهده رفته رفته افزایش سایز شریک جنسی خود ؛ برانگیخگی جنسی ضمنی پیدا میکند.   ”  فیدرز ” ها  یا ” خوراک دهنده ها ” به منظور تحقق این کامیابی از تشویقات کلامی ، یا تسهیلات رفتاری چون خرید غدا ، پختن غدا ، آماده کردن غذا و نهایتاً در دهان گذاشتن ان در دهان شریک ، استفاده میکنند. به باور این دو محقق سایه هایی از رفتار های سادیستی یا مازوخیسمی در این نوع از برانگیختگی جنسی شاید در برخی از افراد این گروه خود نمایی کند

نهایتاً لازم به اشاره است که  منظور از فربه در اینجا اختصاصاً با تاییدیه کلینیکی محرز میگردد و نه افرادی که از تناسب وزنی برخوردار بوده لیکن خود را فربه میانگارند. مردان ” فربه دوست ” افرادی هستند که به زنانی که بالای 250 پوند باشند علاقه نشان میدهند ( سوامی ، فرنهام 2007 )

تناسب اندازه دور کمر و اندازه دور باسن که در زنان جامعه غربی0.7 رغم زده شده است نشانگر سلامتی هورمونی و بالا بودن میزان باروری درایندسته از زنان به شمار رفته است . این رغم در زنان آسیایی 0.6 و در زنان افریقایی 0.8 گزارش گردیده است . شاخص ” جرم بدن ” یکی از معتبر ترین متدهایی است که تناسب وزن بوسیله آن تعیین میگردد و آن عبارت است از تقسیم وزن ( به کیلو ) بر مجذور قد ( به سانتیمتر ) ضربدر 1000

[iire_social_lite]

بسترهایتان گرم و شعار همیشگی در گوش :” سکس بهتر ، زندگی بهتر”

دکتر مریم محبی

سکس تراپیست

Tel:905-597-1622

www.maryammohebbi.com

voicemail :818-732-1622

 

کپی برداری از مطالب دکتر مریم محبی سکس تراپیست تنها با ذکر کامل منبع مجاز میباشد

<script async=”” src=”//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js”></script>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({
google_ad_client: “ca-pub-0971730453110738”,
enable_page_level_ads: true
});
</script>

Please follow and like us:
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)